روز های حضور :

روزهای یکشنبه و پنج شنبه ۳-۵ عصر

نشانی :

کرج : میدان مهران ، جنب بیمارستان تخت جمشید ، ساختمان دی ، طبقه  ۵ ،  واحد  ۱۸

درباره پزشک

دکتر دانیال نجدی فوق تخصص قرنیه 

دکتر دانیال نجدی
متولد ۱۳۵۷. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در اهواز و در مراکز تیزهوشان اهواز طی نمود و همیشه جزء شاگردان ممتاز و چندین سال متوالی شاگرد اول تیزهوشان بود.
پس از پایان دبیرستان ، رشته پزشکی را در سال ۱۳۷۶ در دانشگاه شهید بهشتی تهران آغاز کرد و در سال ۱۳۸۳ دوره هفت ساله آموزش طب را به پایان رسانید.
پس از ۲ سال انجام خدمت وظیفه ، دوره تخصص را در دانشگاه جندی شاپور اهواز در رشته چشم پزشکی در سال ۱۳۸۶ آغاز نمود و در سال ۱۳۹۰ امتحانات پره بورد و بورد تخصصی چشم پزشکی را با موفقیت طی نمود.
سپس برای دوره طرح تخصصی به شهر گچساران رفت و در آنجا به درمان بیماران چشم در مطب و بیمارستانهای شهر گچساران پرداخت.
طی همین دوره ۴ مرحله امتحانات چشم پزشکی International Council of Ophthalmology ( انجمن چشم پزشکی مسقر در لندن) را طی نمود و موفق به کسب عنوان FICO (Fellowship of International Council of Ophthalmology) شد.
در سال ۱۳۹۲ با پایان دوره طرح تخصصی ، پس از طی امتحانات دوره فلوشیپ ، در بیمارستان لبافی نژاد وابسته به دانشگاه شهید بهشتی تهران دوره فلوشیپ قرنیه را شروع کرد که این دوره ۲ ساله تا ۱۳۹۴ ادامه داشت.
پس از فارغ التحصیلی فعالیت آموزشی و درمانی را در بیمارستان طرفه وابسته به دانشگاه شهید بهشتی آغاز نمود و در بخش خصوصی نیز در بیمارستانهای نگاه و هلال احمر تهران به فعالیت پرداخت.
در طی این سالها در فعالیتهای آموزشی متعدد از جمله شرکت در چندین کنگره و تالیف چندین کتاب و نیز در فعالیتهای درمانی از جمله موارد پیچیده جراحی های چشمی و پیوند های قرنیه در موارد خاص فعالیت و شرکت داشت.